Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Мій сайт |
|
Крок за кроком . Зустрічі.
Робота з молодими вчителями
СЛ. №1 Система професійної підготовки молодого вчителя розпочинається в ту саму хвилину коли він переступив поріг школи. З цієї хвилини він вчитель. З чого розпочнеться його педагогічний шлях?
СЛ. №2 З простих речей Довірливої бесіди 3 ким ? 1. Директором КЗШ 2. Заступником директора 3. Колегами Мета бесід:
Результат бесід: 1. Молодий спеціаліст повинен відчути, що директор, його заступник, вчителі-колеги у будь-який момент готові надати щиру пораду та підтримку
Зустріч перша (від неї багато залежить)
Директор школи
Повинен випромінювати: - доброзичливість;
Створити: - атмосферу тепла і надійності, які направлені на зняття душевної напруги початківця
Надати:
Познайомити:
Зустріч друга (повинна озброїти , а не залякати)
Заступник директора з НВР
Ознайомити початківця з: - матеріально-технічною базою, методичною літературою, яка знаходиться в навчальних кабінетах та шкільній бібліотеці; - методичною базою шкільного методичного кабінету;
Організувати і здійснити вручення на засіданні серпневої педагогічної ради молодому спеціалісту:
∙ наробки досвідчених вчителів даного закладу; ∙ пам’ятки, анкети, рекомендації щодо складання тематичних, поурочних планів; ∙ структури та типології навчальних занять; ∙ методичні прийоми і форми роботи вчителя в урочний та в позаурочний час; ∙ критеріїв оцінювання усних відповідей та письмових робіт з предмету за його фахом; ∙ вимоги до ведення робочих зошитів та зошитів для контрольних робіт; ∙ рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими учнями; ∙ рекомендації щодо організації та проведення підготовки школярів до ДПА, та ЗНО.
Зустріч третя (надійне плече завжди поруч)
Колеги
(супроводжується непомітними для початківця настановами заступника директора з НВР)
Основною метою такої зустрічі є:
отримання необхідної стислої характеристики класів, у яких молодий педагог буде здійснювати навчальну діяльність
{ Висновок (запитання до аудиторії)
Відповіді на екран по після відповідей слухачів
Як ви гадаєте від чого залежить успішна педагогічна діяльність молодого фахівця ?}
- від його професійної підготовки та особистих якостей; - від педагогічного колективу в який він потрапить; - від умов, які будуть йому створенні; - від методичної допомоги, яку йому надаватимуть для того, щоб він міг розвивати творчі, організаторські, ініціативні якості в системі підвищуючи свій професійний рівень. Відступ 1.В основному випускники вищих педагогічних навчальних закладів отримують добру фахову підготовку з вибраного предмету, проте їм бракує знань і досвіду в питаннях методичної підготовки, тому головним завданням методичної роботи закладу стає створення необхідних умов для успішної адаптації молодого педагога, що є найголовнішим чинником у його становленні та розвитку креативності. 2. Надання вчасної допомоги у професійному становленні початкуючого вчителя залежить від адміністрації установи, досвідченого вчителя - наставника, від ставлення до нього колег по роботі. 3. Тобто, педагогічний колектив – це друга школа молодого вчителя, школа формування його майстерності, творчої індивідуальності.
З такою підготовкою молодий спеціаліст повинен розпочати перший робочий навчальний день у школі, а саме зустріти 1 вересня.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |