Мій сайт

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Крок за кроком .  

Зустрічі.

 

    

 

Робота з молодими вчителями

 

 

СЛ. №1       Система професійної підготовки молодого вчителя розпочинається в ту саму хвилину коли він переступив поріг школи. З цієї хвилини він вчитель. З чого розпочнеться його педагогічний шлях?

 

СЛ. №2

З простих речей

   Довірливої бесіди

3 ким ?

1. Директором КЗШ

2. Заступником директора

3. Колегами

Мета бесід:

  1. З‘ясування інтересів, бажань , мрій та нахилів початківця

 Результат бесід:

    1. Молодий спеціаліст повинен відчути, що  директор, його заступник, вчителі-колеги у будь-який момент готові надати щиру пораду та  підтримку

 

 

Зустріч перша   (від неї багато залежить)

 

Директор  школи

 

      Повинен випромінювати:                                              

     -   доброзичливість;

  • уважність;
  • бажання прийти на допомогу молодому колезі.

Створити:

 - атмосферу тепла і надійності, які направлені на зняття душевної напруги початківця

 

Надати:

 

  • інформацію  про школу;

 

  • традиції педагогічного колективу;

Познайомити:

 

  • зі Статутом закладу;

 

  • Правилами  внутрішньошкільного розпорядку;

 

Зустріч  друга (повинна озброїти , а не залякати)

 

Заступник   директора з НВР

 

 

Ознайомити початківця з: 

   - матеріально-технічною базою, методичною літературою, яка

     знаходиться в навчальних  кабінетах та шкільній бібліотеці;

   - методичною базою шкільного методичного 

      кабінету;

  • навчальним планами,  програмами та пояснювальними записками до них для тих класів,  у яких він буде викладати свій предмет за фахом;
  • вимогами  до календарного та поурочного планів;

 

Організувати і здійснити вручення на засіданні серпневої педагогічної ради молодому спеціалісту:

 

  • бібліотечки методичної літератури;
  •  примірників дидактичного та роздаткового матеріалу;
  •  електронних посібників, до яких повинні увійти:

         ∙ наробки досвідчених вчителів даного закладу;

         ∙ пам’ятки, анкети, рекомендації щодо складання тематичних,

           поурочних планів;

         ∙ структури та типології навчальних занять;

         ∙ методичні прийоми і форми роботи вчителя  в урочний та в

           позаурочний час;

         ∙ критеріїв оцінювання усних відповідей та письмових робіт з предмету

           за його фахом;

         ∙ вимоги до ведення робочих зошитів та зошитів  для контрольних робіт;

         ∙ рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими

           учнями;

         ∙ рекомендації щодо організації та проведення підготовки школярів до

           ДПА, та ЗНО.

 

 

 

 

Зустріч третя  (надійне плече завжди поруч)

 

Колеги

 

(супроводжується непомітними для початківця настановами заступника директора з НВР)

  • з колегами, які будуть працювати поруч з ним;
  • вчителями - предметниками, які мають фах   такий же як і вчитель- початківець;
  •  класними керівниками тих класів у яких початківець здійснюватиме навчальну діяльність;

Основною метою такої зустрічі є:

 

 отримання необхідної стислої характеристики класів, у яких молодий педагог буде здійснювати навчальну діяльність

 

{ Висновок  (запитання до аудиторії)

 

Відповіді на екран по після відповідей слухачів

 

   Як ви гадаєте від чого залежить успішна педагогічна діяльність молодого фахівця ?}

 

           - від його професійної підготовки та особистих якостей;

          -  від  педагогічного колективу в який  він потрапить;

          -  від умов, які будуть йому створенні;

         -  від методичної допомоги, яку йому надаватимуть для того, щоб він

             міг розвивати  творчі, організаторські, ініціативні  якості в системі

             підвищуючи  свій професійний рівень.

Відступ

        1.В основному випускники вищих педагогічних навчальних закладів отримують добру фахову підготовку з вибраного предмету, проте їм бракує знань і досвіду в питаннях методичної підготовки, тому головним завданням методичної роботи закладу стає створення необхідних умов для успішної адаптації молодого педагога, що є найголовнішим чинником у його становленні та розвитку креативності.

     2. Надання вчасної допомоги у професійному становленні початкуючого вчителя залежить від адміністрації установи, досвідченого

вчителя - наставника, від ставлення до нього колег по роботі.

     3. Тобто,  педагогічний колектив – це друга школа молодого вчителя, школа формування його майстерності, творчої індивідуальності.

  

      З такою підготовкою молодий спеціаліст повинен  розпочати перший робочий навчальний день у школі, а саме зустріти 1 вересня.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz